Levertijd

Thuis bezorgen

Bestel je op maandag tot en met donderdag voor 15h, dan heb je je bestelling in de meeste gevallen de volgende dag in huis. Je ontvangt een e-mail met track&trace code van DPD waarmee je je bestelling kan volgen.

Afhalen bij een CoolCat winkel

Kies je voor afhalen in een winkel, dan is de levertijd 1-3 werkdagen. Je ontvangt geen aparte email als je pakket in de winkel is aangekomen. Indien een artikel niet op voorraad is, ontvang je hierover zo spoedig mogelijk bericht. Je kan te allen tijde gebruik maken van je herroepingrecht, ook als je de artikelen nog niet hebt ontvangen. Klik hier voor meer informatie over ruilen en retourneren.

Bezorgmethodes

Gratis ophalen in een CoolCat winkel

Je kunt je bestelling gratis ophalen in elk filiaal van CoolCat in België.

Thuisbezorgen

Je kunt je bestelling thuis laten bezorgen of op een alternatief afleveradres. CoolCat verzendt je bestelling met DPD.

Wanneer je niet thuis bent wanneer de DPD chauffeur langskomt, wordt je pakket naar een DPD Pickup parcelshop in je buurt gebracht. De DPD chauffeur laat een mededeling in je brievenbus achter met vermelding van het adres van de DPD Pickup parcelshop en het tijdstip vanaf wanneer je het pakket kan ophalen. Neem je identiteitsbewijs mee wanneer je je pakket gaat afhalen. Je krijgt 7 dagen tijd om het op te halen, daarna wordt het terug naar de afzender gestuurd.

Verzendkosten

De verzendkosten zijn € 4,95 wanneer je een bestelling thuis of of op een alternatief adres laat bezorgen. Je bestelling wordt gratis bezorgd vanaf € 50,-. Wanneer je je bestelling in een CoolCat winkel laat afleveren, betaal je geen verzendkosten.

Track & Trace

Als je kiest voor thuis bezorgen (of op een alternatief adres leveren) ontvang je een e-mail met track&trace code van DPD waarmee je je bestelling kan volgen.

Beschadigde producten

Je mag van CoolCat een goed product verwachten. Wanneer wij jou per ongeluk een verkeerd of beschadigd artikel hebben geleverd, maak dit dan zo snel mogelijk kenbaar en geef op de retourbon de reden/aard van de klacht op zodat wij de klacht zo goed mogelijk kunnen behandelen. De retourbon wordt bij je bestelling geleverd. Je kan ook contact opnemen met de klantenservice. Indien je het artikel hebt geretourneerd en de klacht is gegrond, zal CoolCat de € 1,50 bijdrage in de retourkosten niet in rekening brengen. Als hierbij de gehele bestelling is geretourneerd dan worden ook de betaalde verzendkosten terugbetaald. Mocht je liever een vervangend/juist/onbeschadigd artikel willen ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice. Indien het gewenste artikel nog leverbaar is helpen zij je de bestelling te plaatsen, zonder dat je hiervoor de verzendkosten hoeft te betalen. Klik hier voor meer informatie over ruilen en retourneren.