VEELGESTELDE VRAGEN

Blijven alle winkels open?

De CoolCat winkels in België gaan weer open vanaf vrijdag 12 april, behalve de Charleroi Outlet, Genk en Hornu. Kijk hier voor de actuele openingstijden.

Kan ik nog online bestellen op de webshop?

Momenteel kun je niet online bestellen op de webshop. Wegens het faillissement hebben wij de bestelmogelijkheid uitgezet.

Kan ik nog steeds via de Shopbuddy bestellingen plaatsen?

Momenteel kan je via de Shopbuddy (de internetzuilen in de winkels) géén bestellingen plaatsen.

Wordt mijn webshopbestelling nog geleverd?

Wij hebben alle bestellingen uitgeleverd. Heb je jouw bestelling nog niet ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.

Ik heb een bestelling gedaan via een internetzuil in de winkel (Shopbuddy). Wordt deze nog geleverd?

Wij hebben alle bestellingen uitgeleverd. Heb je jouw bestelling nog niet ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.

Hoe kan ik mijn Shopbuddy order het beste retourneren?

Momenteel kan je je bestellingen niet ruilen of retourneren in de winkel. Vanwege het faillissement adviseren wij je ook om geen artikelen te retourneren naar de webshop via de post.

Kan ik een product nog ruilen of retourneren?

Momenteel kan je je bestellingen niet ruilen of retourneren in de winkel. Vanwege het faillissement adviseren wij je ook om geen artikelen te retourneren naar de webshop via de post.

Ik heb een webshop aankoop die ik wil retourneren, wat nu?

Momenteel kan je je bestellingen niet ruilen of retourneren in de winkel. Vanwege het faillissement adviseren wij je ook om geen artikelen te retourneren naar de webshop via de post.

Ik heb mijn bestelling onlangs retour gestuurd naar de webshop, maar nog geen geld ontvangen. Krijg ik mijn geld nog?

Inmiddels hebben we alle retouren die bij ons zijn binnengekomen verwerkt en het geld teruggestort. Heb je een artikel geretourneerd en nog geen geld terug ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.

Kan ik een CoolCat cadeaukaart of andere cadeaukaarten nog inwisselen?

Helaas kunnen CoolCat cadeaukaarten en andere cadeaukaarten zoals Fashioncheque niet meer worden ingewisseld in de winkels. Bewaar je cadeaukaart goed, voor het geval besloten wordt dat dit wel weer kan. Dit is aan de curator. Schrijf je in voor de nieuwsbrief om op de hoogte te blijven van de ontwikkelingen.

Wat gebeurt er met mijn persoonsgegevens?

De regels rondom privacy en de GDPR zijn gewoon nog geldig en CoolCat houdt zich daar ook aan.

CONTACTINFORMATIE

Bellen

  • Tel: +32 (0)78 485243

Bereikbaar van maandag t/m vrijdag 10:00 - 16:00 uur (uitgez. feestdagen).

Stel je vraag via e-mail

Toch liever een e-mailtje sturen met jouw brandende vraag? Ook dat is natuurlijk mogelijk.

Stel je vraag via WhatsApp

Stel jij je vraag liever via WhatsApp? Dat kan!

  • Voeg het telefoonnummer 06-29513117 toe aan je contacten in je adresboek op je mobiele telefoon
  • Stel je vraag via WhatsApp

Bereikbaar van maandag t/m vrijdag 10:00 - 16:00 uur (uitgez. feestdagen).